Sivut

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Pantskuukkelbärin synttärit + sekoilua


Ei, kumpikaan nukeista ei täytä vuosia, mutta mun kaverin, Eltsun nukke Nanako (aka Pansku, Pantskuukkelbär) täytti eilen vuosia ja tyttönen sai lahjaksi peruukin (joka sattui hyvin tulemaan tyttöselle syntymäpäiväksi). Tilattiin siis Eltsun kanssa kimppaan peruukit Lutsilta, ja saattes ihastella nyt näitä mahtilaatuisia kuvia. Oon oikeestaan ihan tyytyväinen näitten laatuun c: Ja niin itse peruukkipostaus tulee lähipäivinä, koska jäin tänne nyt sitten yöks ja minä idiootti poistin kamerastani peruukkikuvat (ne on kyllä mun koneella ei huolta), kun luulin ettei niitä tarvita nyt kamerassa ja mulla oli muutenkin yli 600 kuvaa siinä, niin ei ihan erikseen jaksanu poistaa niitä, olis niille ollu tarvetta, mutta nyt näin. Peruukit saatte nähä jo nyt ja pyrin laittamaan jotain turhaa shittiä mahollisimman nopeesti sitten :D

MUTTA se turhista löpinöistä ja itse nukkekuviin! :3


 Sutzu sai siis tuollaisen persikanpunaisen peruukin, ja tuossa siis Eltsun ihana Nanako.
 Ja Michie sai tuollasen hiilenharmaan peruukin ja laventelin väriset chipsit c:
Oon aikas tyytyväinen tyttöön, itte ei ole vielä tullu törmättyä Merliin harmaalla peruukilla, joten siks valihdin harmaan sille, vaikka hetken taistelinkin tuon ja mustan välillä.


 Tykkään tästä kuvasta, mun mielestä onnistu ihan hyvin mun kameran laatuun nähtynä.



 Lisää supersuloista sankaritarta :3

Michien ja Nanakon traaginen rakkaustarina eiku
 Ryhmäkuvaa, ingnooratkaa failaava Sutzu :D
Rupes satamaan niin mentiin sateensuojaan kuvaamaan, lisää ryhmäkuvaa.
Michiestä tuli angstiteini. 
 Ja tapansa mukaan Ellen alkoi riehumaan kuvatessa, mutta ketkä ei? :D
 Nanakolla oli kivaa Sutzun päällä istuessa...





Tää on mielestä aika onnistunu kuva c:




 ADJ'n ihanan yksityiskohtane stockmekko *u*


Sopisko tää banneriks? Mielipiteitä? :3

 Etsun aivan ihana Dal Puki, Halla nimeltään :3
Tyttönen ei siis ole oma - harmiksi :c
 Sutzu onnittelemassa salarakastaan parasta kaveriansa :3
 Tytöillä oli oikeen oma synttäri piknik c:

 Onnea isolle NantskuPantskulle! :3

extra

Me ei osata :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti